ПРАТ "ШБМУ №1"

Код за ЄДРПОУ: 00180924
Телефон: +38062916232
e-mail: 00180924@privateinvest.com.ua
Юридична адреса: 85362, Донецька обл., Покровський район, село Лисівка, вулиця Центральна, 68-А
 

Річний звіт за 2011 рік

Опис бізнесу(текстова частина)

Важливі події розвитку (в тому числі злиття, поділ, приєднання, перетворення, виділ) 17.09.43р. була органiзована в м.Сталiно Сталiнська контора "Шахтобудмонтаж", яка у 1947р. була перейменована у Сталiнське будiвле-монтажне управлiння №1 тресту "Сталiнбудмонтаж", а у 1961р. в Шахтобудмонтажне управлiння №1 тресту "Донецькшахтобудмонтаж". ВАТ "Шахтобудмонтажне управлiння №1" (скорочено - ВАТ ШБМУ №1) засновано згiдно розпорядження представника Президента України у Донецької областi вiд 29.06.94р. №363I2 шляхом перетворення структурної одиницi ШСМУ №1 державного пiдприємства "Трест "Донецькшахтобудмонтаж" в ВАТ ШБМУ №1 згiдно з Наказом Президента України вiд 15.06.93р. №210I93 "Про корпоратiзацiю пiдприємств". Товариство є правонаступником "Шахтобудмонтажного управлiння №1" тресту "Донецькшахтобудмонтаж".
Товариство створено на невизначений строк з метою здiйснення пiдприємницької дiяльностi для одержання прибутку в iнтересах акцiонерiв Товариства.
На загальних зборах акцiонерiв ВАТ "ШБМУ №1", якi вiдбулись 10 вересня 2010 року було прийнято рiшення про припинення Вiдкритого акцiонерного товариства "Шахтобудмонтажне управлiння №1" шляхом перетворення у Товариство з додатковою вiдповiдальнiстю "Шахтобудмонтажне управлiння №1". "За" було проголосовано 100% вiд присутнiх на загальних зборах, таких, що "проти" або "утримались" - не має.
Реорганiзацiї шляхом злиття, подiлу, приєднання та видiлу не було.
Про організаційну структуру емітента, дочірні підприємства, філії, представництва та інші відокремлені структурні підрозділи із зазначенням найменування та місцезнаходження, ролі та перспектив розвитку, зміни в організаційній структурі у відповідності з попереднім звітним періодом Структура управлiння ВАТ ШБМУ №1 така:
- секретарiат;
- планово-виробничий вiддiл;
- бухгалтерiя;
- вiддiл головного механiка;
- три монтажних дiлянки;
- пансiонат (виробнича одиниця, вiдповiдний вид дiяльностi внесений в Статут). У ВАТ немає основних засобiв невиробничого призначення;
- фiлiя ВАТ "ШБМУ №1" (мiсцезнаходження: 83023, м. Донецьк, пр-т Полеглих Комунарiв, б.188).

Вищим органом ВАТ ШБМУ №1 є загальнi сбори акцiонерiв. Виконавчим органом є правлiння, яке складається iз 5 чол. Контроль за фiнансово-господарською дiяльнiстю правлiння здiйснює спостережна рада з 4 осiб. та ревiзiйна комiсiя з 3 осiб.

Наше пiдприємство не пов'язане вiдносинами контролю з жодним суб'єктом господарювання (у розумiннi частини 4 ст.1 Закону України "Про захист економiчної конкуренцiї"), та дiє на ринку як самостiйний господарюючий суб'єкт.
Змiни в органiзацiйнiй структурi протягом року не вiдбувались. Дочiрнi пiдриємства, фiлiї, представництва та iншi вiдокремленi пiдроздiли у звiтному роцi не створювались.
Будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій Протягом звiтного року пропозицiї щодо реорганiзацiї з боку третiх осiб не надходили.
Опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо) Згiдно Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" вiд 16.07.99. № 966-XIV та у вiдповiдностi з затвердженими Положеннями (Стандартами) бухгалтерського облiку в цiлях забезпечення єдиних принцiпiв методiв та процедур, якi використовує пiдприємство для складання та надання фiнансової звiтностi на товариствi дiє Наказ вiд 20.12.10. № 71 "Про облiкову полiтику пiдприємства".
Встановити на пiдприємствi наступну облiкову полiтику:
1. При веденнi бухгалтерського облiку та складаннi фiнансової звiтностi дотримуватись основнiм принципам П (С)БО 1 "Загальнi вимоги до фiнансової звiтностi".
2. Межа суттєвостi iнформацiї для фiнансової звiтностi в розмiрi 0,1 тис грн.
3. Встановити наступнi методи та принципи оцiнки активiв та зобов'язань пiдприємства:
3.1 Основнi засоби, необоротнi матерiальнi активи, нематерiальнi активи:
" одиницею облiку вважати окремий об'єкт основних засобiв, iнших необоротних матерiальних активiв, нематерiальних активiв;
" групування основних засобiв та нематерiальних активiв в аналiтичному облiку проводити згiдно Плану рахункiв, капiталу, зобов'язань та господарських операцiй пiдприємств, органiзацiй, затвердженому наказом Мiнiстерства фiнансiв України №291 вiд 30.11.1999р.;
" у складi малоцiнних необоротних активiв враховувати об'єкти вартiстю не бiльше 1000 грн, та з очикуваним термiном використання бульше одного року;
" амортизацiю об'єктiв основних засобiв нараховувати податковим методом, використовуя норми, передбаченi податковим законодавством;
" амортизацiю малоцiнних необоротних матерiальних активiв нараховувати у розмiрi 100% вартостi в першому мiсяцi використання об'єкта;
" строк використання нематерiальних активiв визначати по кожному об'єкту окремо у момент зарахування на баланс виходячи з:термiну корисного використання подiбних активiв; морального зносу, правових або подiбних обмежень по строкам його використання та iнших факторiв. Амортизацiю нематерiальних активiв здiйснювати прямоленiйним методом;
" переоцiнку балансової вартостi основних засобiв, нематерiальних активiв, iнших необоротних активiв до справедливої вартостi проводити 1 рах на рiк станом на 1 грудня поточного року, якщо їх залишкова вартiсть вiдрiзняється вiд справедливої бiльше нiж на 10%;
" при переоцiнки необоротних активiв суму дооцiнки зараховувати до нерозподiленого прибутку щорiчно;
3.2 Запаси:
" одиницею запасiв визнавати кожне найменування цiнностей;
" аналiтичний облiк руху запасiв вiдображати: в бухгалтерiї в кiлькiстно-сумарному облiку на складi в кiлькiстному ;
" оцiнку вибуття матерiалiв, МБП та iнших виробничих запасiв здiйснювати методом середньозваженої вартостi;
" спецодяг, виданий робiтникам, облiковувати на особистих картках протягом усього встановленого строку його використання. Списання спецодягу до закiнчення встановленого строку його використання здiйснювати лише на пiдставi актiв про його непридатнiсть.
3.3 Заборгованiсть та забезпекчення:
" резерв сумнiвних боргiв не створювати;
" забезпечення оплати вiдпусток, додаткове пенсiйне забезпечення, забезпечення гарантiйних зобов'язань не нараховувати.
3.4 .Доходи та витрати:
" оцiнку ступеню завершеностi операцiй по наданню послуг (виконаних робiт) проводити шляхом вивчення, вимiру та оцiнки виконаної роботи, в бухгалтерському облiку доходи вiдображати у звiтному перiодi пiдписання акту виконаних робiт;
" використовувати пооб'єктний метод облiку витрат на виробництво та калькулювання виробничої собiвартостi робiт (послуг):
прямi матерiальнi витрати;
прямi витрати на оплату працi;
iншi прямi витрати;
загальнобиробничi витрати;
адмiнiстративнi витрати.
" загальновиробничi витрати розподiляти на об'єкти пропорцiйно обсягу виконаних послуг (без матерiалiв);
" оплату працi проводити згiдно штатного розкладу та положення про оплату працi;
" фiнансовий результат дiяльностi пiдприємства на рахунку 79 "Фiнансовi результати" визначати щомiсячно;
4. Вносити змiни та доповнення до облiкової полiтики Товариства у разi змiни законодавчих та нормативних актiв.
Текст аудиторського висновку АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК
(ЗВIТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА)
щодо фiнансової звiтностi
ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА
"ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1"
станом на 31 грудня 2011 року.

1. Адресат.

Аудиторський висновок (звiт незалежного аудитора) призначається для власникiв цiнних паперiв та керiвництва ВАТ "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1", фiнансова звiтнiсть якого перевiряється, i може бути використаний для подання до Нацiональної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку при розкриттi iнформацiї емiтентом.

2. Вступний параграф:

2.1 Основнi вiдомостi про емiтента :

Повне найменування:

Скорочена назва ВIДКРИТЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1";
ВАТ "ШБМУ №1"
Код за ЕДРПОУ 00180924
Мiсцезнаходження:
83023, Донецька область, мiсто Донецьк, проспект Полеглих Комунарiв, будинок 188.

Дата державної реєстрацiї 30 червня 1994р.

2.2 Опис аудиторської перевiрки та опис важливих аспектiв облiкової полiтики

Аудитор здiйснив вибiркову перевiрку фiнансової звiтностi ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1", яка складає повний комплект фiнансової звiтностi:
- Баланс станом на 31.12.2011 р. (форма 1),
- Звiт про фiнансовi результати за 2011 р. (форма 2),
- Звiт про рух грошових коштiв за 2011 р. (форма 3),
- Звiт про власний капiтал за 2011 р. (форма 4),
- Примiтки до рiчної фiнансової звiтностi за 2011 р. (форма 5).
Аудиторська перевiрка проведена у вiдповiдностi з вимогами та положеннями Закону України "Про аудиторську дiяльнiсть", iнших законодавчих актiв України та у вiдповiдностi з вимогами Мiжнародних стандартiв контролю якостi, аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг (далi - МСА) Мiжнародної федерацiї бухгалтерiв, прийнятих в якостi Нацiональних стандартiв аудиту рiшенням Аудиторської палати України №229I7 вiд 31березня 2011 року, в тому числi у вiдповiдностi iз МСА № 700 "Формулювання думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi", МСА 705 "Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора", МСА 706 "Пояснювальнi параграфи та параграфи з iнших питань у звiтi незалежного аудитора". При складаннi висновку (звiту) Аудитор дотримувався Вимог до аудиторського висновку при розкриттi iнформацiї емiтентами цiнних паперiв (крiм емiтентiв облiгацiй мiсцевої позики), затверджених рiшенням Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку вiд 29 вересня 2011р. №1360.
Аудитором були виконанi процедури згiдно вимог МСА 500 "Аудиторськi докази", що вiдповiдають метi отримання достатнiх i прийнятних аудиторських доказiв. У процесi виконання аудиторських процедур Аудитор звертав увагу на доречнiсть та достовiрнiсть iнформацiї, що використовувалася ним як аудиторськi докази. Аудиторськi докази необхiднi нам для обгрунтування аудиторської думки.
У своїй роботi Аудитор використовував принцип вибiркової перевiрки. Пiд час перевiрки до уваги бралися тiльки суттєвi викривлення. Планування i проведення аудиту було спрямоване на одержання розумних пiдтверджень щодо вiдсутностi у фiнансовiй звiтностi суттєвих помилок. Дослiдження здiйснювалось шляхом тестування доказiв на об'рунтування сум та iнформацiї, розкритих у фiнансовiй звiтностi, а також оцiнки вiдповiдностi застосованих принципiв облiку нормативним вимогам щодо органiзацiї бухгалтерського облiку i звiтностi в Українi, чинним протягу перiоду перевiрки.
Вибiр процедур залежав вiд судження аудитора, включаючи оцiнку ризикiв суттєвих викривлень фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилки. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, аудитор розглядав заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання та достовiрного подання суб'єктом господарювання фiнансової звiтностi, з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб'єкта господарювання. Аудит включав також оцiнку вiдповiдностi використаних облiкових полiтик, прийнятнiсть облiкових оцiнок, виконаних управлiнським персоналом, та загального подання фiнансової звiтностi.
Прийнятою облiковою полiтикою Емiтента встановленi такi методи облiку та принципи оцiнки активiв та зобов'язань:
1. При здiйсненнi бухгалтерського облiку та складаннi фiнансової звiтностi дотримуватись основних принципiв П (С)БО 1 "Загальнi вимоги до фiнансової звiтностi".
2. Встановити межу суттєвостi iнформацiї для складання фiнансової звiтностi в розмiрi 0,1 тис грн.
3. Встановити наступнi методи та принципи оцiнки активiв та зобов'язань пiдприємства:
3.1 Основнi засоби, необоротнi матерiальнi активи, нематерiальнi активи:
" одиницею облiку вважати окремий об'єкт основних засобiв, iнших необоротних матерiальних активiв, нематерiальних активiв;
" групування основних засобiв та нематерiальних активiв в аналiтичному облiку проводити згiдно Плану рахункiв, капiталу, зобов'язань та господарських операцiй пiдприємств, органiзацiй, затвердженому наказом Мiнiстерства фiнансiв України №291 вiд 30.11.1999р.;
" у складi малоцiнних необоротних матерiальних активiв враховувати об'єкти вартiстю не бiльше 1000 грн, та з очiкуваним термiном використання бiльше одного року;
" амортизацiю об'єктiв основних засобiв нараховувати податковим методом, по нормам, передбаченi податковим законодавством;
" амортизацiю малоцiнних необоротних матерiальних активiв нараховувати у розмiрi 100% вартостi в першому мiсяцi використання об'єкта;
" строк використання нематерiальних активiв визначати по кожному об'єкту окремо у момент зарахування на баланс виходячи з:термiну корисного використання подiбних активiв; морального зносу, правових або подiбних обмежень по строкам його використання та iнших факторiв. Амортизацiю нематерiальних активiв здiйснювати прямолiнiйним методом;
" переоцiнку балансової вартостi основних засобiв, нематерiальних активiв, iнших необоротних активiв до справедливої вартостi проводити 1 раз на рiк станом на 1 грудня поточного року, якщо їх залишкова вартiсть вiдрiзняється вiд справедливої бiльше нiж на 10%;
" при переоцiнки необоротних активiв суму дооцiнки зараховувати до нерозподiленого прибутку щорiчно;
3.2 Запаси:
" одиницею запасiв визнавати кожне найменування цiнностей;
" аналiтичний облiк руху запасiв вiдображати: в бухгалтерiї в кiлькiстно-сумарному облiку на складi в кiлькiсному ;
" оцiнку вибуття матерiалiв, МБП та iнших виробничих запасiв здiйснювати методом середньозваженої вартостi;
" спецодяг, виданий робiтникам, облiковувати на особистих картках протягом усього встановленого строку його використання. Списання спецодягу до закiнчення встановленого строку його використання здiйснювати лише на пiдставi актiв про його непридатнiсть.
3.3 Заборгованiсть та забезпечення:
" резерв сумнiвних боргiв не створювати;
" забезпечення оплати вiдпусток, додаткове пенсiйне забезпечення, забезпечення гарантiйних зобов'язань не нараховувати.
3.4 .Доходи та витрати:
" оцiнку ступеню завершеностi операцiй по наданню послуг (виконаних робiт) проводити шляхом вивчення, вимiру та оцiнки виконаної роботи, в бухгалтерському облiку доходи вiдображати у звiтному перiодi пiдписання акту виконаних робiт;
" використовувати пооб'єктний метод облiку витрат на виробництво та калькулювання виробничої собiвартостi робiт (послуг):
прямi матерiальнi витрати;
прямi витрати на оплату працi;
iншi прямi витрати;
загальновиробничi витрати;
адмiнiстративнi витрати.
" загальновиробничi витрати розподiляти на об'єкти пропорцiйно обсягу виконаних послуг (без матерiалiв);
" оплату працi проводити згiдно штатного розкладу та положення про оплату працi;
" фiнансовий результат дiяльностi пiдприємства на рахунку 79 "Фiнансовi результати" визначати щомiсячно;
4. Вносити змiни та доповнення до облiкової полiтики Товариства у разi змiни законодавчих та нормативних актiв.

Метою проведення аудиторської перевiрки фiнансової звiтностi є висловлення думки стосовно того, чи складена фiнансова звiтнiсть в усiх суттєвих аспектах згiдно з визначеною концептуальною основою фiнансової звiтностi.
Фiнансова звiтнiсть ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" пiдготовлена згiдно з вимогами Нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку. Рiчна фiнансова звiтнiсть складена на пiдставi даних бухгалтерського облiку Емiтента за станом на кiнець останнього дня звiтного року.

2.4. Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу за фiнансову звiтнiсть

Управлiнський персонал несе вiдповiдальнiсть за складання i достовiрне подання цiєї фiнансової звiтностi вiдповiдно до Нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку та за такий внутрiшнiй контроль, який управлiнський персонал визначає потрiбним для того, щоб забезпечити складання фiнансової звiтностi, що не мiстить суттєвих викривлень унаслiдок шахрайства або помилки.
Вiдповiдальнiсть управлiнського персоналу охоплює: розробку, впровадження та використання внутрiшнього контролю стосовно пiдготовки та достовiрного представлення фiнансової звiтностi, яка не мiстить суттєвих викривлень внаслiдок шахрайства або помилки; вибiр та застосування вiдповiдних принципiв бухгалтерського облiку, облiкової полiтики, а також облiкових оцiнок, якi вiдповiдають обставинам.
Пiдготовка фiнансової звiтностi вимагає вiд керiвництва розрахункiв та припущень, що впливають на суми активiв та зобов'язань, вiдображених у фiнансовiй звiтностi, а також на суми доходiв та витрат, що вiдображаються у фiнансовiй звiтностi протягом звiтного перiоду.

2.5. Вiдповiдальнiсть аудитора.

Вiдповiдальнiстю Аудитора є висловлення думки щодо фiнансової звiтностi на основi результатiв проведеного аудиту. Аудитор здiйснив аудиторську перевiрку вiдповiдно до Мiжнародних стандартiв аудиту. Цi стандарти вимагають вiд аудиторiв дотримання етичних вимог, а також планування й виконання аудиту для отримання достатньої впевненостi в тому, що фiнансова звiтнiсть не мiстить суттєвих викривлень.
Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказiв щодо сум та їх розкриття у фiнансовiй звiтностi. Вибiр процедур залежав вiд судження аудитора та включав оцiнку ризикiв суттєвих викривлень фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства або помилки. Виконуючи оцiнку цих ризикiв, Аудитор розглянув заходи внутрiшнього контролю, що стосуються складання та достовiрного подання суб'єктом господарювання фiнансової звiтностi з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрiшнього контролю суб'єкта господарювання. Аудит включав також оцiнку вiдповiдностi використання облiкової полiтики, прийнятностi облiкових оцiнок, зроблених управлiнським персоналом, та загального подання фiнансової звiтностi.
Аудиторськi докази, отриманi Аудитором, є достатнiми i прийнятними для висловлення модифiкованої аудиторської думки.


3. Аудиторська думка щодо повного комплекту фiнансової звiтностi

Складання аудиторського висновку (звiту) щодо повного комплекту фiнансової звiтностi регламентується МСА №700 "Формулювання думки та надання звiту щодо фiнансової звiтностi", МСА № 705 "Модифiкацiї думки у звiтi незалежного аудитора". У зв'язку з наявнiстю пiдстав для висловлення модифiкованої думки даний аудиторський висновок складено вiдповiдно до МСА № 705 "Модифiкацiї думки у звiтi незалежного аудитора".

3.1. Пiдстави для висловлення модифiкованої думки

Аудитор не приймав участi в спостереженнi за iнвентаризацiєю наявних активiв та зобов'язань, оскiльки був призначений пiсля дати її проведення. Однак, на пiдприємствi цю процедуру виконували iнвентаризацiйна комiсiя, якiй висловлено довiру, згiдно вимог МСА. Аудитором були виконанi процедури, якi об'рунтовують думку, що активи та зобов'язання наявнi.
Рiчна фiнансова звiтнiсть складена на пiдставi даних бухгалтерського облiку ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" за станом на кiнець останнього дня звiтного року. Але рiчна фiнансова звiтнiсть складена без урахування подiй, якi коригують данi пiсля дати балансу. Так, згiдно Податкової декларацiї з податку на прибуток за II-IV квартали 2011року було донараховано податок на прибуток, нарахований за результатами останнього податкового перiоду у сумi 12тис. грн. У бухгалтерському облiку Товариства ця операцiя не вiдображена.
Аудитором виявлена невiдповiднiсть iнших фактiв та обставин, якi впливають на достовiрнiсть фiнансової звiтностi в цiлому, а саме: по статтям балансу "Iнша поточна дебiторська заборгованiсть", "Поточнi зобов'язання за розрахунками з бюджетом" та "Поточнi зобов'язання зi страхування" Товариством вiдображено згорнуте сальдо рахункiв 651"Розрахунки з Фондом соцiального страхування з тимчасової втрати працездатностi"; 643"Податковi зобов'язання" та 644 "Податковий кредит".
Аудитором виявленi такi невiдповiдностi у фiнансовiй звiтностi: згiдно Наказу про облiкову полiтику №71 вiд 20 грудня 2010р. амортизацiя основних засобiв нараховується податковим методом; у 2011роцi наказом №23 вiд 28.03.2011р. було змiнено метод нарахування амортизацiї на прямолiнiйний; фактично нарахування амортизацiї основних засобiв прямолiнiйним методом Товариство почало з липня 2011 року.
Аудитор виражає свою незгоду з управлiнським персоналом стосовно розкриття iнформацiї про власний капiтал Товариства. На балансi пiдприємства облiковується резервний капiтал у сумi 6тис.грн., але пiдприємством ця сума не використовується для покриття непокритого збитку Товариства.
Пiд час виконання завдання Аудитор здiйснив аудиторськi процедури щодо вiдповiдностi використання управлiнським персоналом припущення щодо безперервностi дiяльностi Емiтента у вiдповiдностi з МСА 570 "Безперервнiсть".
В результатi проведення аудиторських процедур Аудитором було отримано аудиторськi докази того, що iснує загроза безперервностi дiяльностi ВАТ "ШБМУ №1", а саме: Загальними зборами акцiонерiв ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1", якi вiдбулися 10 вересня 2011р., було прийнято рiшення про припинення ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" шляхом реорганiзацiї у ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1". Однак Загальними зборами акцiонерiв ВАТ "ШБМУ №1", якi вiдбулися 09 квiтня 2012р., дане рiшення було скасовано, та прийнято рiшення про змiну найменування з ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" на ПУБЛIЧНЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" . На момент пiдготування аудиторського висновку (Звiту незалежного аудитора) вiдповiднi змiни Державним реєстратором не зареєстровано.

3.2. Загальний висновок аудитора (умовно-позитивний)

Висновок незалежного Аудитора складено у вiдповiдностi з вимогами Мiжнародних стандартiв контролю якостi, аудиту, огляду, iншого надання впевненостi та супутнiх послуг Мiжнародної федерацiї бухгалтерiв, прийнятих в якостi Нацiональних стандартiв аудиту рiшенням Аудиторської палати України № 229I7 вiд 31 березня 2011 року, в тому числi у вiдповiдностi iз МСА № 705 "Модифiкацiя думки у звiтi незалежного аудитора".
Концептуальною основою фiнансової звiтностi є загальнi вимоги стосовно подання iнформацiї про фiнансову звiтнiсть згiдно з Нацiональними положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку, дiючими в Українi, якi вимагають правдивого розкриття i подання iнформацiї у вiдповiдностi з принципами безперервностi, послiдовностi, суттєвостi, порiвнянностi iнформацiї, структури та змiсту фiнансової звiтностi.
Аудитор вважає за можливе пiдтвердити, що прийнята система бухгалтерського облiку в цiлому задовольняє законодавчим i нормативним вимогам, дiючим в Українi. На думку аудитора, за винятком можливого впливу питань, про якi йдеться у параграфi "Пiдстава для висловлення модифiкованої думки" фiнансова звiтнiсть ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" за рiк, який закiнчився 31.12.2011р., подає достовiрну та справедливу iнформацiю про фiнансовий стан та фiнансовi результати вiдповiдно до П(С)БО. Фiнансова звiтнiсть складена на основi дiйсних облiкових даних.
В ходi перевiрки Аудитором було отримано аудиторськi докази того, що iснує загроза безперервностi дiяльностi ВАТ "ШБМУ №1", а саме: Загальними зборами акцiонерiв ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1", якi вiдбулися 10 вересня 2011р., було прийнято рiшення про припинення ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" шляхом реорганiзацiї у ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1". Однак Загальними зборами акцiонерiв ВАТ "ШБМУ №1", якi вiдбулися 09 квiтня 2012р., дане рiшення було скасовано, та прийнято рiшення про змiну найменування з ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" на ПУБЛIЧНЕ АКЦIОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" . На момент пiдготування аудиторського висновку (Звiту незалежного аудитора) вiдповiднi змiни Державним реєстратором не зареєстровано.

4. Iнша допомiжна iнформацiя
4.1 Вiдповiднiсть вартостi чистих активiв вимогам законодавства
Вартiсть чистих активiв Емiтента визначена шляхом вирахування iз суми активiв, прийнятих до розрахунку, суми його зобов'язань, прийнятих до розрахунку.
Розрахунок вартостi чистих активiв Емiтента здiйснювався згiдно Методичних рекомендацiй Державної комiсiї з цiнних паперiв та фондового ринку щодо визначення вартостi чистих активiв акцiонерних товариств вiд 17.11.2004р. № 485 з метою реалiзацiї положень статтi 155 Цивiльного кодексу України "Статутний капiтал акцiонерного товариства", зокрема п.3.
Активи Товариства на кiнець звiтного перiоду складають 8 336тис.грн.
Зобов'язання Товариства на кiнець звiтного перiоду складають 9 061тис.грн.
Розрахункова вартiсть чистих активiв на кiнець звiтного перiоду складає (-725) тис.грн. Статутний капiтал Товариства складає 9тис.грн. Неоплачений капiтал та вилучений капiтал на кiнець звiтного перiоду вiдсутнi.
Таким чином, розрахункова вартiсть чистих активiв ( -725тис.грн.) менше скоригованого статутного капiталу (9тис.грн.).
Таким чином, вартiсть чистих активiв ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" не вiдповiдає вимогам статтi 155 п.3 Цивiльного кодексу України, оскiльки вартiсть чистих активiв Товариства станом на 31.12.2011р. виявилася меншою вiд статутного капiталу.
З метою реалiзацiї положень статтi 155 "Статутний капiтал акцiонерного товариства" Цивiльного кодексу України Товариство пiдлягає лiквiдацiї.

4.2 Наявнiсть суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що пiдлягала аудиту, та iншою iнформацiєю, що розкривається емiтентом цiнних паперiв та подається до Комiсiї разом з фiнансовою звiтнiстю.

Пiд час виконання завдання Аудитор здiйснив аудиторськi процедури щодо виявлення наявностi суттєвих невiдповiдностей мiж фiнансовою звiтнiстю, що пiдлягала аудиту, та iншою iнформацiєю, що розкривається емiтентом, у вiдповiдностi з МСА 720 "Вiдповiдальнiсть аудитора щодо iншої iнформацiї в документах, що мiстять перевiрену аудитором фiнансову звiтнiсть".
В результатi проведення аудиторських процедур Аудитор не отримав аудиторськi докази того, що фiнансова звiтнiсть була суттєво викривлена в iншiй iнформацiї, що розкривається емiтентом та подається до Комiсiї разом з фiнансовою звiтнiстю.


4.3. Виконання значних правочинiв

За даними останньої рiчної фiнансової звiтностi Емiтента вартiсть активiв на початок року складає 7 516тис. грн. Мiнiмальна сума правочину, яка пiдлягає дослiдженню Аудитором складає 750тис. грн. Аудитором були виконанi процедури щодо перевiрки дотримання Емiтентом вимог законодавства стосовно виконання значних правочинiв.
Питання про вчинення правочинiв на суму, що перевищує 25 вiдсоткiв вартостi активiв Емiтента (1879тис. грн.) були розглянутi та попередньо погоджено на позачергових Загальних зборах акцiонерiв ВАТ "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1" (протокол вiд 10.09. 2011р.) . На цих Загальних зборах акцiонерiв були затвердженi правочини, а також попередньо схваленi значнi правочини, якi можуть вчинятися протягом року.
Питання про вчинення правочинiв на суму, що перевищує 10 вiдсоткiв вартостi активiв Емiтента були розглянутi та погодженi на засiданнях Наглядової ради ВАТ "ШБМУ №1".
На пiдставi наданих до аудиторської перевiрки документiв ми можемо зробити висновок, що Товариство дотримувалось вимог законодавства щодо виконання значних правочинiв.
4.4 Вiдповiднiсть стану корпоративного управлiння, у тому числi стану внутрiшнього аудиту вимогам законодавства
Метою виконання аудиторських процедур щодо стану корпоративного управлiння, у тому числi внутрiшнього аудиту вiдповiдно до Закону України "Про акцiонернi товариства" було отримання доказiв, якi дозволяють сформувати судження щодо вiдповiдностi системи корпоративного управлiння у товариствi вимогам Закону України "Про акцiонернi товариства" та вимогам Статуту.
Станом на 31.12.2011р. акцiями Емiтента володiло двiстi двадцять вiсiм акцiонерiв; юридична особа та фiзичнi особи.
Формування складу органiв корпоративного управлiння Емiтента здiйснюється
вiдповiдно до роздiлу 6 Статуту, затвердженого Загальними зборами акцiонерiв ВАТ "ШБМУ №1", протокол № 2 вiд 26 червня 2010 року.
Протягом звiтного року в акцiонерному товариствi функцiонували наступнi органи корпоративного управлiння:
- Загальнi збори акцiонерiв - вищий орган,
- Наглядова рада - наглядовий орган,
- Правлiння - виконавчий орган,
- Ревiзiйна комiсiя - контролюючий орган.
Кiлькiсний склад сформованих органiв корпоративного управлiння не вiдповiдає Статуту ВАТ "ШБМУ №1" а саме: Статутом передбачено обрання Наглядової ради у складi 5 (п'яти) осiб; у 2011роцi Наглядова рада працювала у кiлькостi 4 (чотири) особи.
Функцiонування органiв корпоративного управлiння регламентується Статутом, Положенням "Про загальнi збори ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1", Положенням "Про наглядову раду ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1"; Положенням "Про ревiзiйну комiсiю ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1, Положенням "Про правлiння ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1"; Положенням "Про органiзацiю викупу власних акцiй ВIДКРИТОГО АКЦIОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛIННЯ №1№" та їх реалiзацiю".
Щорiчнi загальнi збори акцiонерiв у 2011 роцi проводились у термiн, визначений Законом України "Про акцiонернi товариства" - до 30 квiтня. Проведення загальних зборiв акцiонерiв за результатами фiнансово-господарської дiяльностi за 2011 рiк вiдбулося 09 квiтня 2012р.
Фактична перiодичнiсть засiдань наглядової ради вiдповiдає термiнам визначеним Законом України "Про акцiонернi товариства" - не рiдше одного разу на квартал.
Статутом Емiтента не передбачено обрання корпоративного секретаря, тому у 2011 роцi функцiї корпоративного секретаря виконував юрист Товариства.
Статутом Емiтента не передбачено запровадження в Товариствi посади внутрiшнього аудитора.
У 2011 роцi змiн посадових осiб Товариства не вiдбувалось.
Контроль за фiнансово-господарською дiяльнiстю акцiонерного товариства протягом звiтного року здiйснювався Ревiзiйною комiсiєю. На момент здiйснення аудиторської перевiрки Ревiзiйна комiсiя свою перевiрку за результатами фiнансово-господарської дiяльностi за 2011 рiк також завершила.
Затвердження зовнiшнього аудитора - ТОВ АУДИТОРСЬКА ФIРМА "ДОНЕЦЬКИЙ ФIНАНСОВИЙ КОНСАЛТIНГ" вiдбувалось у вiдповiдностi з Положенням про Наглядову раду ВАТ "ШБМУ №1", а саме: рiшення Наглядової ради вiд 29 лютого 2012р. Протягом звiтного перiоду не вiдбувалось змiн зовнiшнього аудитора.
Аудитор, розглянувши стан внутрiшнього контролю Емiтента, вважає за необхiдне зазначити наступне:
- система внутрiшнього контролю спрямована на упередження, виявлення i виправлення суттєвих помилок, забезпечення захисту i збереження активiв, повноти i точностi облiкової документацiї та включає адмiнiстративний та бухгалтерський контроль;
- адмiнiстративний контроль передбачає розподiл повноважень мiж працiвниками Емiтента таким чином, щоб жоден працiвник не мав змоги зосередити у своїх руках усi необхiднi для повної операцiї повноваження;
- бухгалтерський контроль спрямований на забезпечення збереження активiв Емiтента, та включає попереднiй, первинний ( поточний) i подальший контроль;
- керiвництво не в повнiй мiрi розумiє перспективу розвитку внутрiшнього аудиту та його значимiсть i важливiсть.
Таким чином, можна зробити висновок, що система корпоративного управляння створена, але вимагає подальшого удосконалення. Система внутрiшнього контролю Емiтента за винятком згаданих обставин створена та дiє.

4.5 Iдентифiкацiя та оцiнка аудитором ризикiв суттєвого викривлення фiнансової звiтностi внаслiдок шахрайства

Пiд час виконання процедур оцiнки ризикiв i пов'язаної з ними дiяльностi для отримання розумiння суб'єкта господарювання та його середовища, включаючи його внутрiшнiй контроль, як цього вимагає МСА 315 "Iдентифiкацiя та оцiнка ризикiв суттєвих викривлень через розумiння суб'єкта господарювання i його середовища", аудитор виконав процедури, необхiднi для отримання iнформацiї, яка використовуватиметься пiд час iдентифiкацiї ризикiв суттєвого викривлення внаслiдок шахрайства у вiдповiдностi до МСА 240 "Вiдповiдальнiсть аудитора, що стосується шахрайства, при аудитi фiнансової звiтностi".
Аудитором були поданi запити до управлiнського персоналу та iнших працiвникiв суб'єкта господарювання, якi на думку аудитора, можуть мати iнформацiю, яка, ймовiрно, може допомогти при iдентифiкацiї ризикiв суттєвого викривлення в наслiдок шахрайства або помилки. Аудитором виконанi аналiтичнi процедури, в тому числi, по сутi з використанням деталiзованих даних, спостереження та iншi. Аудитор отримав розумiння зовнiшнiх чинникiв дiяльностi суб'єкта господарювання, структуру його власностi та корпоративного управлiння, структуру та спосiб фiнансування, облiкову полiтику, цiлi та стратегiї i пов'язанi з ними бiзнес-ризики, оцiнки та огляди фiнансових результатiв.
Загалом Аудитор не отримав доказiв обставин, якi можуть свiдчити про можливiсть того, що фiнансова звiтнiсть мiстить суттєве викривлення внаслiдок шахрайства.

5. Основнi вiдомостi про аудиторську фiрму:
Назва аудиторської фiрми ТОВАРИСТВО з ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ АУДИТОРСЬКА ФIРМА "ДОНЕЦЬКИЙ ФIНАНСОВИЙ КОНСАЛТIНГ"
Iдентифiкацiйний код
юридичної особи 33340538

Мiсцезнаходження юридичної особи 83001 м. Донецьк, проспект Театральний, буд.21 офiс 501

Номер, дата видачi
свiдоцтва про державну реєстрацiю
Свiдоцтво № 303724 серiї А00
вiд 29 грудня 2004 р.
Номер, дата видачi свiдоцтва про внесення
до Реєстру суб'єктiв, якi можуть
здiйснювати Аудиторську дiяльнiсть
Свiдоцтво № 3533
видане Аудиторською палатою України
24 лютого 2005р. термiн дiї: до 28.01. 2015р.

Номер, дата видачi сертифiката аудитора Сертифiкат серiї А № 005066,
виданий Аудиторською палатою України 30.01.2002 р. термiн дiї: до 30.01.2016 р.

Телефон (факс) (062) 349-25-01


6. Основнi вiдомостi про умови договору про проведення аудиту:

Дата и номер договору на проведення аудиту
Договiр № 12-03-02 вiд 02.03.2012 р.

Дата початку i дата закiнчення проведення аудиту
02.03.2012 р. - 17.04.2012 р.


АУДИТОР
сертифiкат серiї А №005066,
виданий рiшенням Аудиторської палати України
вiд 30.01.2002 року,
дiя сертифiкату до 30.01.2016р.

Новосельцева I.I. ________
Директор ТОВ АУДИТОРСЬКА ФIРМА "ДОНЕЦЬКИЙ ФIНАНСО-ВИЙ КОНСАЛТIНГ"
Новосельцева I.I.
Інформація про основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформація про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його положення на ринку; інформація про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків в загальному об'ємі постачання Основними видами послуг, якi здiйснює ВАТ ШБМУ №1, є:
- виконання будiвельно-монтажних робiт;
- перемiщення вантажiв кранами та iншими вантажепiдйомними та навантажувальними пристроями;
- вантажеперевезення, транспортнi, складськi послуги;
- послуги у сферi вiдпочинку.

Основними видами продукцiї ВАТ є:
- будiвельно-монтажнi роботи: обсяг вiд надання послуг
- iншi послуги: обсяг вiд надання iнших послуг (здача в оренду пансiонату, робочих механiзмiв).

Особливостi послуг, що надає товариство: послуги надаються згiдно технологiчним iнструкцiям з дотриманням норм i правил технiки безпеки. На будiвельнi послуги, що надаються, у товариства є вiдповiдна лiцензiя.

Головним ринком надання послуг ВАТ є м.Донецьк та населенi пункти, прилегаючи до мiста.
Споживачами послуг ВАТ ШБМУ №1 є пiдприємства промисловостi в цих населених пунктах: ВАТ"Донецьксталь" (роботи на ш-тi "Красноармiйська-Захiдна"), ТОВ "РАЙТ" ( роботи на ш-тi iм.Поченкова), ЗАТ "Макiївкокс".

Пiдприємство безперебiйно отримує сировину високої якостi вiд наступних постачальникiв:
ЗАТ "Донецкспецсталь-металлургический завод" (метал, кабелна продукцiя, електроди, металоконструкцiї);
ТОВ "Легон" (метал);
МПП "Сплав-плюс" (метал);
ТОВ "АСИ-ойл" (бензин, дизпаливо).
ВАТ "Електрооптторг" (комплектуючi).
Кiлькiсть постачальникiв за основними видами сировини та матерiалiв, що займають бiльше 10 вiдсоткiв в загальному об'ємi постачання - 5.

Зростання цiн вiдбувається у зв'язку з пiдвищенням тарифiв на послуги, енергоносiї тощо.
Збiльшення середньорiчних цiн на основну сировину:
- цiна листа 2 мм зросла в середньому на 15%;
- цiна труб Д32 зросла в середньому на 12,2%;
- цiна уголка 75 зросла в середньому на 12,5%;
- цiна електродiв зросла в середньому на 50%;

Джерела сировини доступнi. Перебоїв в постачаннi сировини не було та у майбутньому не очiкуються.
Iмпортною сировиною наше пiдприємство не користується.

В минулi часи вугiльна промисловiсть була однiєю з найбагатiших галузей економiкi колишнього СРСР. В теперишнiй час в галузi спостерiгається важка ситуацiя. Вона впливає i на пiдприємства, якi надають послуги шахтам i пiдприємствам вугiльної галузi. Реконструкцiя вугiльної промисловостi, яка почалась без достатньої технiчної i економiчної пророботки, виявила велику кiлькiсть слабких мiсць. I хоча в останнi роки намiтився деякий пiдйом галузi, "ликвiдаторам" шахт, як i iншим пiдприємствам галузi, доводиться постiйно стикатися з соцiальними, фiнансовими та екологiчними проблемами.
Згiдно з вишеперелiченим керiвництво ВАТ постiйно шукає новi областi для надання послуг - не тiльки пiдприємствам та органiзацiям вугiльної промисловостi, а i iншим замовникам (пiдприємства вугiльної промисловостi в звiтному роцi вiдмовились вiд послуг в зв`язку з значним погiршенням фiнансового стану).

Головними напрямками в роботi пiдприємства на перспективу є: зростання обсягу та конкурентоздатностi виконання робiт та послуг.

У своїй дiяльностi пiдприємство має певнi ризики, якi включають наступнi:
а) полiтичнi i макроекономiчнi ризики:
- податкове навантаження - високi податки, що призводить до зростання податкових платежiв, штрафiв i пенi;
- полiтична нестабiльнiсть;
- зростання iнфляцiї i як наслiдок зниження впевненостi споживачiв у майбутньому;
- зниження темпiв економiчного розвитку країни в цiлому, i як наслiдок погiршення стану окремих галузей виробництва та пiдприємств;
б) фактори ризику стосовно фiнансово-господарського стану:
- нестача ресурсiв (можливiсть виникнення проблем з отриманням електроенергiї);
- проблеми iз залученням коштiв для розширення дiяльностi;
- застарiле виробниче обладнання (iснує ризик, що через нестачу обiгових коштiв пiдприємство не встигає за розвитком i впровадженням сучасних технологiй, важливих для його дiяльностi; основнi заходи: своєчаснi поточнi та капiтальнi ремонти);
- низька рентабельнiсть (збитки в звiтному перiодi та можливiсть їх появи в подальшому).
У цей час фiнансова криза має свiй певний вплив на економiчне становище пiдприємства. Виконання маштабних будiввельно-монтажних робiт в цей час майже припиненно.

Методи продажу: безготiвковi, по предоплатi.
Канали збуту: згiдно укладених договорiв.

Планом технiчного переозброєння на 2011 рiк з метою удосконалення основних засобiв i методiв виробництва заплановано придбати таку виробничу технiку як: зварювальнi апарати, лебедку та iншу.

Основним конкурентом в галузi дiяльностi ВАТ ШБМУ №1 є ДВАТ "Трест "Доншахтобудмонтаж", який також здiйснює будiвниче-монтажнi роботи. Але ступiнь його конкуренцiї незначна, тому що послуги ВАТ ШБМУ №1 вигiдно вiдрiзняються високою якiстю робiт та невеликими строками.
Інформація про основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, її вартість і спосіб фінансування Враховуючи те, що запаси використовувалися на поточну дiяльнiсть пiдприємства, iстотного списання дебiторської заборгованостi немає, вважаємо, що найбiльш iстотними активами пiдприємства є необоротнi активи, а саме основнi засоби (серед яких будiвлi та споруди, машини та обладнання), тому за доцiльне вказати основнi придбання та вiдчуження саме основних цих засобiв за останнi 5 рокiв (надходження та вибуття наведенi по первiснiй вартостi):

2007 рiк:
по групi будiвлi та споруди у звiтному роцi надiйшло на суму 437.3 тис.грн. (капремонт виробничих примiщень), вибуття не вiдбувалось;
по групi машини та обладнання у звiтному роцi надiйшло на суму 94.5 тис.грн. (основне виробниче обладнання), вибуття не вiдбувалось.

2008 рiк:
по групi будiвлi та споруди у звiтному роцi надiйшло на суму 281 тис.грн. (капремонт виробничих примiщень), вибуття не вiдбувалось;
по групi машини та обладнання у звiтному роцi надiйшло на суму 11 тис.грн. (основне виробниче обладнання), вибуло на суму 3 тис.грн. (списан станок).;
по групi транспортнi засоби надiйшло у звiтному роцi на суму 12 тис.грн. (капремонт автомобiлiв), вибуло на суму 41 тис.грн. (списани 2 автомобiлi).

2009 рiк:
по групi будiвлi та споруди у звiтному роцi надiйшло на суму 46 тис.грн. (капремонт виробничих примiщень), вибуло в зв`язку з реалiзацiєю на суму 1 тис.грн.(побутовий вагончик);
по групi машини та обладнання у звiтному роцi надiйшло на суму 10 тис.грн. (електричний котел), вибуло на суму 9 тис.грн. (списано морально-застарiле обладнання);Iншi змiни: +1 тис.грн. (упорядкування групування основних засобiв);
по групi транспортнi засоби надходжень у звiтному роцi не вiдбувалось, списано автомобiль "Рафiк"на суму 16 тис.грн..

2010 рiк.
- будiвлi та споруди. У звiтному роцi надiйшло на суму 2851 тис.грн. (капремонт виробничих примiщень), вибуло в зв`язку з реалiзацiєю на суму 1241 тис.грн.;
- машини та обладнання. У звiтному роцi надiйшло на суму 4 тис.грн., вибуло на суму 16 тис.грн. (списано морально-застарiле обладнання),
- транспортнi засоби. Надiйшло у звiтному перiодi на суму 3тис.грн, вибуло на суму 32 тис.грн.;
- iнструменти, прилади, iнвентар. Надiйшло у звiтному роцi у сумi 9 тис.грн.; списано iнвентаря та приладiв на суму 3 тис.грн.
- МНМА . Надiйшло у звiтному роцi 29 тис.грн. (спецодяг, iнвентар, iнструменти та iнш.), вибуло за рiк на суму 58 тис.грн..

2011 рiк.
- будiвлi та споруди. У звiтному роцi введено в експлуатацiю основних засобiв у сумi 564 тис грн, вибуття не було.
- машини та обладнання. У звiтному роцi вiдбулось надходження у сумi 3 тис грн (Таль ручна шестеренная гIп 3т), списано обладнання у сумi 3 тис грн (морально застарiле обладнання)
- транспортнi засоби. У звiтному роцi надходження або вибуття не було.
- iнструменти, прилади, iнвентар. У звiтному надiйшло iнструменту та iнвентаря на суму 17 тис грн та було списано застарiле у сумi 17 тис грн.
- МНМА протягом року було придбано спецодягу, iнвентаря, iнструменту та iнш. на суму 40 тис грн, списання було на 67 тис грн.
На дату подання звiту значнi iнвестицiї та придбання не плануються.
Інформація про основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства, інформація щодо планів капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, в тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення Основнi засоби пiдприємства пiдтримуються у робочому станi за необхiднiстю проводяться поточнi ремонти будiвель, споруд, машин та обладнання, технiчнi огляди транспортних засобiв, профiлактика iнших ОЗ. Основнi засоби розташованi за мiсцезнаходженням головного пiдприємства.
До основних засобiв пiдприємства вiдносяться:
Будiвля офiсу, будiвля матерiального складу, будiвля майстернi, автокрани, електростанцiя на причепi, екскаватор, парк автомобiлiв ГАЗ, УАЗ, ВАЗ, ЗИЛ, МАЗ, КРАЗ, КАМАЗ, Peugeut 407 ST 2.0, автобуси ЛАЗ, ПАЗ, Лебедки, домкрати, зварювальнi апарати. трансформатори зварювальнi, бетонозмiшувачi, комп'ютерна технiка, холодильне обладнання, кондицiонери та iнше.
На балансi товариства знаходиться база вiдпочинку "Прибой", яка розташована на Азовському прибрiжжi, п. Урзуф.
У звiтному роцi пiдприємство здавало в оренду частину примiщень (що не є iнвестицiйною нерухомiстю без змiни напрямку використання за умови утримувати майно в належному станi у вiдповiдностi iз правилами технiки безпеки, санiтарними, технiчними, iнженерними нормами та правилами протипожарної безпеки).

Планом технiчного переозброєння на 2011 рiк з метою удосконалення основних засобiв i методiв виробництва заплановано придбати зварювальний апарат, лебедку, виконати поточний ремонт пансiонату.

Пiдприємство щорiчно сплачує збори за забруднення навколишнього середовища, через викиди у атмосферу забруднюючих речовин вiд стацiонарних джерел, розмiщення вiдходiв, викиди вiд дiяльностi автотранспорту.
Інформація щодо проблем, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень В минулi часи вугiльна промисловiсть була однiєю з найбагатiших галузей економiкi колишнього СРСР. В теперишнiй час в галузi спостерiгається важка ситуацiя. Вона впливає i на пiдприємства, якi надають послуги шахтам i пiдприємствам вугiльної галузi. Реконструкцiя вугiльної промисловостi, яка почалась без достатньої технiчної i економiчної пророботки, виявила велику кiлькiсть слабких мiсць. I хоча в останнi роки намiтився деякий пiдйом галузi, "ликвiдаторам" шахт, як i iншим пiдприємствам галузi, доводиться постiйно стикатися з соцiальними, фiнансовими та екологiчними проблемами.
Згiдно з вишеперелiченим керiвництво ВАТ постiйно шукає новi областi для надання послуг.
Головною iстотною проблемою, яка впливає на дiяльнiсть пiдприємства є кризiс неплатiжiв, який вразив вугiльну галузь ( пiдприємства вугiльної промисловостi в звiтному роцi вiдмовились вiд послуг в зв`язку з значним погiршенням фiнансового стану), також iстотний вплив мала фiнансова криза як на економiку країни в цiлом так i на наше пiдприємство .
Інформація про факти виплати штрафних санкцій (штраф, пеня, неустойка) і компенсацій за порушення законодавства У звiтному перiодi товариство сплатило штрафи та пенi на загальну суму 288 тис.грн.
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента Джерелами фiнансування пiдпримства є оборотнi засоби (нерозподiлений прибуток), кредити банкiв та iншi позиковi кошти. Iнших джерел фiнансування немає.

Фахiвцями була проведена оцiнка лiквiдностi пiдприємства (Лiквiднiсть означає здатнiсть перетворити актив в грошi без втрат його ринкової вартостi. Коефiцiєнти, якi використовуються при аналiзi лiквiдностi, дозволяють оцiнити ефективнiсть використання активiв):

1. Коефiцiєнт абсолютної лiквiдностi показує, яка частина поточних зобов'язань може бути погашена негайно. Нижня межа коефiцiєнта дорiвнює 0.25.
Коефiцiєнт абсолютної лiквiдностi за 2010р. становив 0.004, за 2011р. вiн збiльшився до 0.03, тале ще не досяг оптимального значення.

2. Коефiцiєнти загальної лiквiдностi.
2.1. Коефiцiєнт швидкої лiквiдностi ("Лакмусового папiрця") враховує якiсть оборотних активiв i є бiльш суворим показником лiквiдностi, тому що при його розрахунку враховуються найбiльш лiквiднi поточнi активи (запаси не враховуються). Орiєнтовне нижнє значення дорiвнює 0.6 - 0.8.
Коефiцiєнт швидкої лiквiдностi за 2010р. становив 0.3, за 2011р. вiн покращiвся та становить 0,55, що майже дорiвнює нижчого допустимого значення.

2.2. Коефiцiєнт поточної лiквiдностi дає загальну оцiнку лiквiдностi активiв, показуючи скiльки гривень поточних активiв пiдприємства доводиться на одну гривню поточних зобов'язань. Коефiцiєнт поточної лiквiдностi, рiвний 1 i бiльше, свiдчить про сприятливий стан активiв пiдприємства.
Коефiцiєнт поточної лiквiдностi погiршився з 0.71 за 2010р. до 0,21 за 2011р. i також нижче оптимального значення, що свiдчить про несприятливий стан поточної лiквiдностi активiв на пiдприємствi.

3. Коефiцiєнт фiнансової стiйкостi (незалежностi, автономiї) визначає частку коштiв власникiв пiдприємства в загальнiй сумi коштiв, вкладених в майно пiдприємства. Вiн розраховується як вiдношення власних коштiв до суми активiв пiдприємства. Чим вище значення цього коефiцiєнта, тим бiльше стiйко, стабiльно i незалежно вiд кредиторiв пiдприємство (оптимальне значення 0.5 i бiльше).
За 2009р. значення коефiцiєнта становило 0.20, за 2010р. воно погiршилось до 0.015. Але, оскiльки власний капiтал товариства у звiтномi перiодi складає (-725 тис грн), тобто є негативним, то значення коефiцiєнту фiнансової стiйкостi немає сенсу розраховувати.

4. Коефiцiєнт покриття зобов'язань власним капiталом характеризує спiввiдношення власних i позикових коштiв, розраховується як вiдношення власного капiталу до суми позикових коштiв (оптимальне значення 1-2 та вище). Чим вище цей показник, тим менше заборгованiсть пiдприємства, тим стiйкiше його положення.
За 2011 рiк цей показник дорiвнює (-12,5), але оскiльки значення негативне, тому можна зробити висновок, що фiнансовi можливостi пiдприємства своєчасно погашати свої борги погiршились та знаходяться значно нижче оптимального значення.

Фiнансове становище пiдприємства можна вважати нестiйким, пов'язаним з недостатньою платоспроможнiстю. Майже всi коефiцiєнти погiршились i свiдчать про те, що пiдприємство знаходиться в станi, близькому к кризовому.
Інформація про вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та про очікувані прибутки від виконання цих договорів Усi договори на кiнець звiтного року виконанi. Заздалегiдь довгострокового сформованого портфеля заказiв немає, замовлення носять поточний характер. Державних замовлень немає.
Стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому) У стратегiї подальшої дiяльностi є збереження виробничих потужностей та зменшення витрат за рахунок впровадження сучасних методiв будiвництва та режиму економiї.
Виконання планiв потребує значних коштiв, якi пiдприємство планує отримати за рахунок прибутку.
Планом технiчного переозброєння на 2011 рiк з метою удосконалення основних засобiв i методiв виробництва заплановано оновити основнi засоби.
Фiнансування вiдбувається виключно за власнi кошти пiдприємства, кредитiв товариство не отримує. Прогнознi дати та очiкуване зростання виробничих потужностей не розраховувались.

Довгострокових планiв товариство навести не може, тому що це буде залежити вiд ряду iстотних факторiв, а саме: економiчних умов, цiн на сировину та енергоносiї та iншi фактори сучасної дiйсностi.

В майбутньому на дiяльнiсть нашого товариства можуть iстотно вплинути негативнi економiчнi фактори, наслiдком яких можуть стати зростання цiн на основнi види сировини та криза неплатежiв.
Опис політики емітента щодо досліджень та розробок Послуги товариства надаються згiдно технологiчним iнструкцiям з дотриманням норм i правил технiки безпеки. На будiвельнi послуги, що надаються, у товариства є вiдповiдна лiцензiя.

За звiтний рiк кошти на дослiдження та розробки не витрачались.
Інформація щодо судових справ, стороною в яких виступає емітент, його дочірні підприємства або його посадові особи (дата відкриття провадження у справі, сторони, зміст та розмір позовних вимог, найменування суду, в якому розглядається справа, поточний стан розгляду). У разі відсутності судових справ про це зазначається Протягом звiтного року емiтент не виступав стороною в будь-яких судових справах.
Інша інформація, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі, за наявності, інформацію про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі Динамiка обсягу продукцiї за останнi 3 роки
Основними видами продукцiї ВАТ є:
- будiвельно-монтажнi роботи обсяг вiд надання послуг:
у 2009 р. - 4973 тис.грн.
у 2010 р. - 7201 тис.грн.
у 2011 р. - 15860 тис грн.
- iншi послуги:
у 2009 р. - 386 тис.грн.
у 2010 р. - 691 тис.грн.
у 2011 р. - 1393 тис грн
Перелiк подiй пiсля дати балансу, якi могли вплинути iстотний чином на фiнансове становище пiдприємства

1. Подiї, якi представляють додаткову iнформацiю про обставини, що iснували на дату балансу
1.1. Дебiтор пiдприємства, заборгованiсть якого ранiше була визнана сумнiвною банкротом не оголошувалося;
1.2. Переоцiнка активiв не проводилася пiсля звiтної дати, яка свiдчила б про стiйке зниження їх вартостi, визначеної на дату балансу;
1.3. Немає дочiрнiх i асоцiйованих пiдприємств;
1.4. Не проводився продаж запасiв, що свiдчило б про необгрунтованiсть оцiнки чистої вартостi їх реалiзацiї на дату балансу;
1.5. Отримання вiд страхової органiзацiї матерiалiв про уточнення розмiру страхового вiдшкодування, переговори вiдносно якого велися на звiтну дату - переговори не велися;
1.6. Виявлення помилок або порушень законодавства, якi привели до спотворення даних фiнансовiй звiтностi - помилок, якi привели б до спотворення даних фiнансової звiтностi не виявлено.

2. Подiї, вказуючi на обставини, якi виникли пiсля дати балансу
2.1. Рiшення про реорганiзацiю пiдприємства не приймалося;
2.2. Цiлiсний майновий комплекс не придбавався;
2.3. Не приймалося рiшення про припинення операцiй, що становлять значну частину основної дiяльностi пiдприємства;
2.4. Знищення активiв в пiсля балансний перiод не було;
2.5. Непрогнозованних змiн iндексiв цiн i валютних курсiв не сталося;
2.6. Рiшення про емiсiю цiнних паперiв не приймалося;
2.7. Контракти про значнi капiтальнi i фiнансовi iнвестицiї не укладалися;
2.8 Законодавчi акти, що iстотно впливають на дiяльнiсть пiдприємства не приймалися.