ПРАТ "ШБМУ №1"

Код за ЄДРПОУ: 00180924
Телефон: +38062916232
e-mail: 00180924@privateinvest.com.ua
Юридична адреса: 85362, Донецька обл., Покровський район, село Лисівка, вулиця Центральна, 68-А
 
Дата розміщення: 30.04.2014

Річний звіт за 2013 рік

XVI. Текст аудиторського висновку (звіту)

Найменування аудиторської фірми (П. І. Б. фудитора - фізичної особи - підприємця) Аудиторська фірма в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ніка-аудит"
Код за ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки* платника податків - фізичної особи) 24647491
Місцезнаходження аудиторської фірми, аудитора Україна, м. Донецьк, 83015, вул. Артема, 145а
Номер та дата видачі свідоцтва про включення до Реєстру аудиторських фірм та аудиторів, виданого Аудиторською палатою України 1715, 26.01.2001
Реєстраційний номер, серія та номер, дата видачі та строк дії свідоцтва про внесення до реєстру аудиторських фірм, які можуть проводити аудиторські перевірки професійних учасників ринку цінних паперів** д/н, д/н, д/н, д/н
Текст аудиторського висновку (звіту) 1. АДРЕСАТ Звіт незалежного аудитора призначається для Керівництва, Правління та Наглядової Ради ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №1" , фінансовий звіт якого перевіряється. Аудитор надає згоду в разі прийняття рішення керівництвом Товариства щодо надання цього Звіту незалежного аудитора АКЦІОНЕРАМ та НАЦІОНАЛЬНІЙ КОМІССІЇ по ЦІННИМ ПАПЕРАМ та ФОНДОВОМУ РИНКУ. 2. ВСТУПНИЙ ПАРАГРАФ 2.1. ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ЕМІТЕНТА: Найменування: Публічне акціонерне товариство "ШАХТОБУДМОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №1" Код ЄДРПОУ: 00180924 Місцезнаходження: 83023, м. Донецьк, пр. Полеглих Комунарів,188 Дата державної реєстрації - 30.06.1994г, Виконавчий комітет Донецької міської ради, № 1 266 120 0000 005973 2.2. ОПИС АУДИТОРСЬКОЇ ПЕРЕВІРКИ Аудиторська перевірка була здійсненна згідно з вимогами Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг (надалі МСА) та "Вимог до аудиторського висновку при розкритті інформації емітентами цінних паперів (крім емітентів облігацій місцевої позики)" затвердженого Рішенням ДКЦПФР №1360 від 29.09.2011р. Згідно договору № 57 від 16 січня 2014р. Аудиторська фірма у формі ТОВ "Ніка-Аудит" провела аудиторську перевірку повного комплекту фінансової звітності ПАТ "ШБМУ №1"за 2013 рік, яка включає: Звіт про фінансовий стан на 31.12.2013 р.; Звіт про сукупний дохід; Звіт про рух грошових коштів; Звіт про власний капітал; Примітки до фінансової звітності, що містять стислий виклад суттєвих облікових політик та інші пояснювальні примітки. 2.3. ОПИС ВАЖЛИВИХ АСПЕКТІВ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ 2.3.1. Основа підготовки фінансової звітності. Підтвердження відповідності ПАТ "ШБМУ №1" вперше підготувало річну фінансову звітність за МСФЗ. Товариство приймає національні стандарти фінансової звітності в якості основи для ведення обліку та підготовки своєї фінансової звітності. Дату переходу на звітність за МСФЗ обрано 01.01.2012р. Надалі фінансову звітність за 2012 та 2013роки було трансформовано у відповідності з міжнародними стандартами фінансової звітності (МСФЗ). Облікова політика ПАТ "ШБМУ №1" розкриває основи, стандарти, правила та процедури обліку, які Товариство використовує при ведені обліку згідно з П(С)БО та складанні фінансової звітності відповідно з МСФЗ. Облікова політика встановлює принципи визнання та оцінки об'єктів обліку, визначення та деталізації окремих статей фінансової звітності Товариства. Основними якісними характеристиками фінансової звітності є зрозумілість, доречність, істотність, надійність, правдиве відображення, переважання суті над формою, нейтральність, обачність, повнота, порівнянність, автономність підприємства. Використання основних якісних характеристик дозволяє забезпечити достовірне та об'єктивне складання фінансової звітності щодо фінансового стану, результатів діяльності та змін у фінансовому стані Товариства. Фінансова звітність ПАТ "ШБМУ №1" складається на основі припущення, що підприємство проводить, i проводитиме операції в доступному для огляду майбутньому. Товариство перевіряє облікову політику на її відповідність вимогам діючих стандартів бухгалтерського обліку, i в разі прийняття нових, або зміни діючих стандартів переглядає i доповнює свою облікову політику належним чином. Аудитор дотримався вимог ДКЦПФР щодо підготовки аудиторських висновків, які подаються до Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку при розкритті інформації емітентами та професійними учасниками фондового ринку (Рішення № 1360 від 29.09.2011 року). Ці стандарти зобов'язують аудитора планувати і здійснювати аудиторську перевірку з метою одержання обґрунтованої впевненості в тому, що фінансова звітність не містить суттєвих викривлень. В даному висновку (звіті) висловлення думки зводиться до того, чи відповідає складена фінансова звітність принципам облікової політики, включаючи припущення управлінського персоналу щодо стандартів та тлумачень. Аудит включає перевірку шляхом тестування доказів, які підтверджують суми й розкриття інформації у попередній фінансовій звітності, а також оцінку і застосування принципів бухгалтерського обліку й суттєвих попередніх оцінок, здійснених управлінським персоналом. Аудитором були виконані процедури згідно вимог МСА 500 "Аудиторські докази", що відповідають меті отримання достатніх і прийнятних аудиторських доказів. У процесі виконання аудиторських процедур Аудитор звертав увагу на доречність та достовірність інформації, що використовувалася ним як аудиторські докази. Аудиторські докази необхідні Аудитору для обґрунтування аудиторської думки. Вибір процедур залежав від судження Аудитора, включаючи оцінку ризиків суттєвих викривлень фінансової звітності внаслідок шахрайства або помилки. 2.3.2. Функціональна валюта і валюта представлення звітності Валютою обліку і звітності для цілей підготовки даної фінансової звітності є Національна валюта України гривна, закруглена до тисяч. 2.3.3. Безперервність діяльності Фінансова звітність була підготовлена на основі принципу безперервності діяльності, що передбачає здатність підприємства реалізовувати свої активи і виконувати свої зобов'язання в ході звичайної діяльності. Управлінський персонал вважає, що Підприємство має в своєму розпорядженні ресурси, достатні для забезпечення безперервності діяльності в найближчому майбутньому 2.3.4. Основні облікові оцінки та судження, що використовувались при застосуванні облікової політики Унаслідок невизначеності, властивій господарській діяльності, деякі статті у фінансових звітах не можна оцінити точно, а лише попередньо. Застосування обґрунтованої попередньої оцінки є важливою частиною складання фінансової звітності і не підриває її достовірності. Підприємство використовує оцінки та припущення, які впливають на суми, що визнаються у фінансовій звітності, та на балансову вартість активів і зобов'язань протягом наступного звітного періоду. Розрахунки та судження постійно оцінюються та базуються на попередньому досвіді керівництва та інших факторах, у тому числі на очікуваннях щодо майбутніх подій, які вважаються обґрунтованими за існуючих обставин. Крім суджень, які передбачають облікові оцінки, керівництво ПАТ "ШБМУ №1" також використовує професійні судження при застосуванні облікової політики. Управлінський персонал прийняв рішення відносно оцінки одиниці основних засобів для складання звітності за МСФЗ по їх історичній вартості за вирахуванням накопиченої амортизації та накопичених збитків від зменшення його корисності. Фінансова звітність є достовірна, якщо не містить суттєвих помилок. Суттєвість окремих господарських операцій та об'єктів обліку визначена керівництвом підприємства у наказі про облікову політику. За орієнтовний поріг суттєвості для активів, зобов'язань, власного капіталу приймається величина у розмірі 5 відсотків від підсумку всіх активів, зобов'язань і власного капіталу відповідно; для окремих видів доходів, витрат - 2% чистого прибутку; при проведені переоцінки або зменшення корисності об'єктів припускається відхилення залишкової вартості від справедливої -10% ; статей фінансової звітності - 1000грн. 2.3.5. Прийнятність обраних облікових політик та адекватність розкриттів у фінансової звітності Підготовка фінансової звітності згідно з МСФЗ потребує від управлінського персоналу формування відповідних суджень, оцінок і припущень, які впливають на застосування принципів облікової політики, на суми активів, зобов'язань, доходів і витрат, відображених в звітності. Фактично результати можуть відрізнятися від цих оцінок. Оцінки і основні положення регулярно переглядаються. Зміни бухгалтерських оцінок визнаються в тому періоді, в якому вони мали місце, а також в інших періодах, на які вони надають вплив. Основними якісними характеристиками фінансової звітності є зрозумілість, доречність, істотність, надійність, правдиве відображення, переважання суті над формою, нейтральність, обачність, повнота, порівнянність, автономність підприємства. Використання основних якісних характеристик дозволяє забезпечити достовірне та об'єктивне складання фінансової звітності щодо фінансового стану, результатів діяльності та змін у фінансовому стані Товариства. Господарські операції в бухгалтерському обліку відображаються шляхом записів в регістрах бухгалтерського обліку у відповідності до прийнятої на підприємстві обліковій політиці. Облікова політика, яка використовується на підприємстві, протягом періоду, була незмінною, та відповідає законодавчим і нормативним вимогам постановки бухгалтерського обліку. Вибрана облікова політика достатньо освічує форму обліку і методи оцінки окремих статей звітності. При підготовці фінансової звітності дотримуються принципи безперервності діяльності підприємства, автономності, повного висвітлення, послідовності, історичної собівартості, нарахування та відповідності доходів і витрат, нарахування, превалювання змісту над формою, обачності і принцип єдиного грошового вимірника. Керівник товариства несе відповідальність за організацію бухгалтерського обліку згідно Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від 16.07.99 № 996-ХIV. Аудитором виконанні належні процедури щодо перевірки цієї звітності і зібрано достатньо доказів для висловлення незалежної думки. На підприємстві видано наказ "Про облікову політику", який протягом звітного періоду не змінювався. 2.4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ УПРАВЛІНСЬКОГО ПЕРСОНАЛУ ЗА ФІНАНСОВУ ЗВІТНІСТЬ Управлінський персонал несе відповідальність за складання і достовірне подання фінансової звітності відповідно до міжнародних стандартів фінансової звітності та за внутрішній контроль, який управлінський персонал визначає потрібним для того, щоб забезпечити складання фінансової звітності, що не містить суттєвих викривлень унаслідок шахрайства або помилки; виконання значних правочинів (10 і більше відсотків вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності); стан корпоративного управління, у тому числі стану внутрішнього аудиту відповідно до Закону України "Про акціонерні товариства"; наявність суттєвих невідповідностей між фінансовою звітністю, що підлягала аудиту, та іншу інформацією, що розкривається емітентом цінних паперів та подається до Комісії разом з фінансовою звітністю; невідповідне використання управлінським персоналом припущення про безперервність діяльності емітента цінних паперів на основі проведеного фінансового аналізу діяльності емітента у відповідності з вимогами МСА №540 "Безперервність" і МСА № 200 "Загальні цілі незалежного аудитора та проведення аудиту відповідно до міжнародних стандартів аудиту". Відповідальність управлінського персоналу охоплює: розробку, впровадження та ви-користання внутрішнього контролю стосовно підготовки та достовірного представлення фінансових звітів, які не містять суттєвих викривлень внаслідок шахрайства або помилки; вибір та застосування відповідних принципів бухгалтерського обліку, облікової політики, а також облікових оцінок, які відповідають обставинам. Підготовка фінансової звітності вимагає від керівництва розрахунків та припущень, що впливають на суми активів та зобов'язань, відображених у фінансовій звітності, а також на суми доходів та витрат, що відображаються у фінансових звітах протягом звітного періоду. 2.5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ АУДИТОРА Нашою відповідальністю є висловлення думки щодо цієї звітності на основі результатів проведеного нами аудиту. Ми провели аудит відповідно до Міжнародних стандартів аудиту, які зобов'язують аудитора планувати і здійснювати аудиторську перевірку з метою одержання обґрунтованої впевненості в тому, що попередня фінансова звітність не містить суттєвих викривлень. В даному висновку (звіті) висловлення думки зводиться до того, чи відповідає складена фінансова звітність принципам облікової політики, включаючи припущення управлінського персоналу щодо стандартів та тлумачень. Аудит передбачає виконання аудиторських процедур для отримання аудиторських доказів стосовно сум та розкриття інформації в фiнансовiй звітності на пiдставi судження аудитора, яке ґрунтується на оцінці ризиків суттєвих викривлень фінансових звітів внаслiдок шахрайства або помилок. Виконуючи оцінку цих ризикiв, аудитор розглядає заходи внутрішнього контролю, що стосуються підготовки та достовірного представлення фінансової звiтностi, з метою розробки аудиторських процедур, якi вiдповiдають обставинам, а не з метою висловлення думки щодо ефективностi внутрішнього контролю суб'єкта господарювання. Аудит включає також оцiнку вiдповiдностi облiкової полiтики що використовується, прийнятність облiкових оцiнок, зроблених управлiнським персоналом та загального представлення фiнансової звiтностi згiдно облiковим принципам, якi є загальноприйнятими в Українi. Процедури аудиту було сформовано з врахуванням оцінених ризиків суттєвого викривлення фінансових звітів внаслідок шахрайства чи помилок у відповідності з МСА 240 "Відповідальність аудитора, що стосується шахрайства, при аудиті фінансової звітності". 2.6. Аудиторська думка Фінансова звітність за рік, що закінчився 31 грудня 2013 року була підготовлена у рамках переходу Товариства на звітування відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності. Концептуальною основою звітності станом на 31.12.2013р. є міжнародні стандарти фінансової звітності. На думку аудитора, фінансова звітність за рік, що закінчився 31 грудня 2013 року, складена в усіх суттєвих аспектах, відповідно до концептуальної основи МСФЗ. В ході перевірки Аудитор не отримав свідоцтв щодо існування загрози безперервності діяльності Товариства. Згідно з МСА №700 "Формування думки та надання звіту щодо фінансової звітності", МСА №705 "Модифікації думки у звіті незалежного аудитора", МСА 706 "Пояснювальні параграфи та параграфи з інших питань у звіті незалежного аудитора", аудитором висловлена умовно-позитивна думка (негативна??) щодо пакету фінансових звітів, в зв'язку з чим аудиторський висновок (звіт незалежного аудитора) модифіковано належним чином. 2.6.1. ПІДСТАВА ДЛЯ ВИСЛОВЛЮВАННЯ УМОВНО-ПОЗИТИВНОЇ ДУМКИ: Під час виконання аудиторської перевірки існували деякі обмеження обсягу роботи аудитора, а саме: 1) Аудитор не зміг спостерігати за інвентаризацією наявних основних засобів, запасів, інших оборотних і необоротних активів, а також зобов'язань, оскільки ця дата передувала нашому призначенню аудиторами. Проте, ми виконали альтернативні процедури для отримання достатніх та відповідних аудиторських доказів щодо кількості основних засобів. Ми вважаємо, що можуть існувати несуттєві відхилення в кількості основних засобів. Через характер облікових записів ми не мали змоги підтвердити кількість запасів за допомогою інших аудиторських процедур. 2) Ми не мали змоги отримати достатні і належні докази щодо балансової вартості деяких активів, забезпечень, а саме станом на 31.12.2013р.не нараховане забезпечення персоналу на оплату пільгових пенсій, не в повному обсязі визначено резерв сумнівного боргу, не в повному обсязі нарахований погоджений борг по реструктуризації боргу перед ПФУ. Крім того, до складу основних засобів включені поточні ремонти та не списаний ПДВ з авансів отриманих та виданих. При складанні звітності за 2013 рік за Міжнародними стандартами фінансової звітності, не були враховані деякі коригування вхідних залишків балансу , запропоновані аудитором. Ми вважаємо, якби ПАТ "ШБМУ №1" врахувало нашу незгоду з прийнятою обліковою політикою Групи, то вплив на фінансовий результат за 2013р. був би суттєвим. На думку аудитора, фінансова звітність за рік, що закінчився 31 грудня 2013 року, за винятком обмежень, згаданих вище, складена в усіх суттєвих аспектах, відповідно до принципів облікової політики, включаючи припущення управлінського персоналу щодо стандартів та тлумачень. 2.7. ІНША ДОПОМІЖНА ІНФОРМАЦІЯ 2.7.1 Відповідність вартості чистих активів вимогам законодавства Розрахунок вартості чистих активів проведено на підставі даних бухгалтерської звітності, та керуючись Методичними рекомендаціями щодо визначення вартості чистих активів акціонерних товариств, які схвалені рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку 17 листопада 2004 р. N 485. Аудитор підтверджує, що розрахункова вартість чистих активів має від'ємне значення -(1103тис)грн., що менше скоригованого статутного капіталу (9 тис. грн.). Згідно статті 155 п.3 Цивільного кодексу України товариство зобов'язане оголосити про зменшення свого статутного капiталу до розміру вартостi чистих активiв та зареєструвати вiдповiднi змiни до статуту у встановленому порядку. 2.7.2 Наявність суттєвих невідповідностей між фінансовою звітністю, що підлягала аудиту, та іншою інформацією, що розкривається емітентом цінних паперів та подається до Комісії разом з фінансовою звітністю. Аудитор не визначив суттєвих невідповідностей між фінансовою звітністю, що підлягала аудиту та іншою інформацією, що розкривається емітентом цінних паперів та подається до Комісії разом з фінансовою звітністю згідно МСА №720 "Відповідальність аудитора щодо іншої інформації в документах, що містять перевірену фінансову звітність". Відповідальність за достовірність іншої інформації, яка буде розкриватися емітентом цінних паперів та подаватися до Комісії разом з фінансовою звітністю згідно з вимогами "Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів" затвердженого рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 19 грудня 2006 р. N 1591 покладена на управлінський персонал, тому що данні події відбудуться після дати аудиторського звіту. 2.7.3. Виконання значних правочинів Аудитором було одержано достатньо доказів відносно виконання значних правочинів (10 і більше відсотків вартості активів товариства за даними останньої річної фінансової звітності) відповідно до Закону України "Про акціонерні товариства". Значний правочин - це правочин (крім правочину з розміщення товариством власних акцій), учинений акціонерним товариством, якщо ринкова вартість майна (робіт, послуг), що є його предметом, становить 10 і більше відсотків вартості активів товариства, за даними останньої річної фінансової звітності. Вартість активів станом на 31.12.2012 року складала 32334 тис. грн. Сума мінімального правочину, яка підлягала аудиторським процедурам складає 3233,4 тис. грн. Встановлено, що в перевіряємому періоді були підписані специфікації до договорів на суму, яка перевищує 3233,4 тис.грн. Однак протоколи Наглядової ради не складалися. Згідно Закону України "Про акціонерні товариства" до виключної компетенції загальний зборів відноситься прийняття рішення про вчинення значного правочину, якщо ринкова вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 25 відсотків вартості активів за даними останньої річної фінансової звітності товариства. Рішенням загальних зборів акціонерів №1/13 від 27.04.13р. затверджено попередньо схвалити такі значні правочини, які можуть вчинятися Товариством у ході поточної господарської у період з 27.04.13р. по 27.04.14р. в сумі 50 (п'ятдесят) мільйонів гривень. Збори уповноважили Наглядову раду Товариства здійснити всі необхідні дії щодо узгодження всіх умов таких правочинів відповідно до прийнятого загальними зборами акціонерів рішення, а Директор - на укладення та підписання таких значних правочинів, відповідно до узгоджених Наглядовою радою Товариства умов. В ході перевірки встановлено, що протягом звітного періоду відбувалися значні правочини в межах допустимої суми. 2.7.4. Відповідність стану корпоративного управління, у тому числі стану внутрішнього аудиту вимогам законодавства Стратегія ризик-менеджменту підприємства базується на дотриманні принципу беззбитковості діяльності та спрямована на забезпечення оптимального співвідношення між прибутковістю окремих бізнес-напрямів та рівнем ризиків, що приймає на себе підприємство, здійснюючи певні операції. Згідно до Закону України "Про акціонерні товариства" Наглядова рада акціонерного товариства може прийняти рішення щодо запровадження в товаристві посади внутрішнього аудитора (створення служби внутрішнього аудиту). Наглядова рада за пропозицією голови наглядової ради у встановленому порядку обрало корпоративного секретаря. Корпоративний секретар є особою, яка відповідає за взаємодію акціонерного товариства з акціонерами та/або інвесторами. Наглядова рада акціонерного товариства не прийняла рішення щодо запровадження в товаристві посади внутрішнього аудитора. Цю функцію в Товаристві виконує Ревізійна комісія. Формування складу органів корпоративного управління акціонерного товариства (назва) здійснюється відповідно до Статуту. Протягом звітного року в акціонерному товаристві функціонували наступні органи корпоративного управління: - Загальні збори акціонерів; - Наглядова рада; - Директор; - Ревізійна комісія; Створення служби внутрішнього аудиту не передбачено внутрішніми документами акціонерного товариства. Кількісний склад сформованих органів корпоративного управління відповідає вимогам Статуту та вимогам, встановленим рішенням загальних зборів акціонерів. Функціонування органів корпоративного управління регламентується Статутом, Положеннями: "Про загальні збори", "Про наглядову раду", "Про ревізійну комісію". Щорічні загальні збори акціонерів проводились в термін, визначений Законом України "Про акціонерні товариства" - до 30 квітня. Фактична періодичність засідань наглядової ради відповідає термінам визначеним Законом України "Про акціонерні товариства" та вимогам Статуту - не рідше одного разу на квартал. Контроль за фінансово-господарською діяльністю акціонерного товариства протягом звітного року здійснювався Наглядовою радою і Директором. Директор є відповідальним за функціонування системи внутрішнього контролю та управління ризиками. Наглядова рада систематично відстежує стан управління ризиками, впливає на обрану Виконавчим органом схильність до ризиків. Аудитор, розглянувши стан внутрішнього контролю ПАТ "ШБМУ№1", вважає за необхідне зазначити наступне: Система внутрішнього контролю спрямована на упередження, виявлення і виправлення суттєвих помилок, забезпечення захисту і збереження активів, повноти і точності облікової документації та включає адміністративний та бухгалтерський контроль. Бухгалтерський контроль забезпечує збереження активів товариства, достовірність звітності та включає попередній, первинний ( поточний) і подальший контроль. Управлінський персонал ПАТ "ШБМУ №1" в повній мірі розуміє перспективу розвитку внутрішнього аудиту та його значимість і важливість. Оцінюючи вищенаведене, незалежним аудитором зроблено висновок щодо адекватності процедур внутрішнього контролю у ПАТ "ШБМУ№1". Систему внутрішнього контролю можна вважати достатньою. За результатами виконаних процедур перевірки стану корпоративного управління у тому числі внутрішнього аудиту відповідно до Закону України "Про акціонерні товариства" можна зробити висновок, що прийнята та функціонуюча система корпоративного управління у товаристві відповідає вимогам Закону України "Про акціонерні товариства" та вимогам Статуту. Наведена у річному звіті "Інформація про стан корпоративного управління" повно та достовірно розкриває фактичний стан про склад органів корпоративного управління та результати їх функціонування. За результатами виконаних процедур перевірки стану корпоративного управління у тому числі внутрішнього аудиту відповідно до Закону України "Про акціонерні товариства" можна зробити висновок, що система внутрішнього контролю на Підприємстві створена та діє. 2.7.5. Ідентифікації та оцінки аудитором ризиків суттєвого викривлення фінансової звітності внаслідок шахрайства Під час виконання процедур оцінки ризиків і пов'язаної з ними діяльності для отримання розуміння суб'єкта господарювання та його середовища, включаючи його внутрішній контроль, як цього вимагає МСА 315 "Ідентифікація та оцінка ризиків суттєвих викривлень через розуміння суб'єкта господарювання і його середовища", аудитор виконав процедури необхідні для отримання інформації, яка використовуватиметься під час ідентифікації ризиків суттєвого викривлення внаслідок шахрайства у відповідності до МСА 240 "Відповідальність аудитора, що стосується шахрайства при аудиті фінансової звітності". Аудитором були подані запити до управлінського персоналу та інших працівників суб'єкта господарювання, які на думку аудитора, можуть мати інформацію, яка, ймовірно, може допомогти при ідентифікації ризиків суттєвого викривлення в наслідок шахрайства або помилки. Аудитором були проведені аналітичні процедури. Аудитором були виконані аналітичні процедури, в тому числі по суті з використанням деталізованих даних, спостереження та інші. Аудитор отримав розуміння, зовнішніх чинників, діяльності суб'єкта господарювання, структуру його власності та корпоративного управління, структуру та спосіб фінансування, облікову політику, цілі та стратегії і пов'язані з ними бізнес-ризики, оцінки та огляди фінансових результатів. У своїй поточній діяльності ПАТ "ШБМУ №1" покладається на зовнішні та внутрішні ризики. Загальну стратегію управління ризиками в ПАТ "ШБМУ№1" визначає Наглядова рада, а загальне керівництво управлінням ризиками здійснює Виконавчий орган. Аудитор не отримав доказів стосовно суттєвого викривлення ПАТ "ШБМУ№1" в наслідок шахрайства. 2.8. ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО АУДИТОРСЬКУ ФІРМУ 1. Аудиторська фірма в формі товариства з обмеженою відповідальністю "Ніка-аудит" 2. Місцезнаходження: Україна, м. Донецьк, 83015, вул. Артема, 145а 3. Код за ЄДРПО 24647491 4. Свідоцтво про внесення в реєстр суб'єктів аудиторської діяльності № 1715 видане рішенням Аудиторською палатою України від 26.01.2001р. № 98 дійсне до 04.11.2015 р. 5. Рішення Аудиторської Палати України від 24.02.11р. №228/5 про відповідність системи контролю якості АФ "Ніка-Аудит". 6. Телефон (062) 335-64-78, 381-32-35, 345-14-426. E-mail: office_nika@ukr.net; 7. сайт: http\\niсa.org.ua 8. Свідоцтво про відповідність системи контролю якості №0106 затверджено рішенням АПУ від 24.02.2011р №228/5 2.9. ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО УМОВИ ДОГОВОРУ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ: Договір на проведення аудиту № 57 від 16 січня 2014р. Аудиторська перевірка проводилася з 25.03.2014р. по 03.04.2014р. на ПАТ "ШБМУ№1" в м. Донецьк. Незалежний аудитор Стоян Олена Валеріївна. Правомочність виконання робіт підтверджується іменним кваліфікаційним сертифікатом аудитора № 002882 виданим 02.07.1996р. рішенням Аудиторської палати України №215/3 і дійсний до 02.07.2015г. ____________________ Директор АФ "Ника -аудит" __________________________________________________О.В. Стоян Аудиторський висновок надано 03.04.2014р.
д/н
д/н
д/н